Presentation – Viktor Silverberg

Hej! Viktor heter jag och har nyss flyttat till Jönköping för att kunna gå Jordbruksverkets traineeprogram.

Vem är jag?

Jag är en 30-åring från Skåne och är ett stort fan av odling, datorer och naturpromenader. Efter att ha studerat engelska och historia på Lunds universitet, gått Trädgårdsingenjörsprogrammet på Sveriges Lantbruksuniversitet i Alnarp och till slut studerat till Javautvecklare i Lund så blev detta traineeprogrammet mitt nästa steg i livet, vilket jag känner mig väldigt exalterad inför!

Programmet so far;

Hittills så har det varit rundturer, presentationer, introduktioner, teknikhantering, After Work med traineefaddrar samt fotografering framför Munksjön. Bemötandet har varit jättetrevligt och jag ser fram emot att ha Jordbruksverket som arbetsplats!

Jag står tredje från vänster.

En tanke på “Presentation – Viktor Silverberg

Lämna en kommentar